το γκαρσόνι ο Μάριος

Πέρασαν 30 μέρες που δεν έγραψα γραμμή, αλλά τώρα θα γράψω για τον Μάριο. Ηρθα να γράψω για τον Μάριο. Ο Μάριος δουλεύει σε ένα εστιατόριο οικογενειακό. Μεσημέρι βράδυ. Φοράει ρούχα περιποιημένα, μαύρο παντελόνι και γιλέκο και άσπρο πουκάμισο χειμώνα καλοκαίρι. Αυτές τις μέρες με το κρύο, έβγαινε στα γρήγορα να πάρει τσιγάρα για τους πελάτες και γύριζε κατακόκκινος πίσω. Από το κρύο. Πάντα όμως με το χαμόγελο. Ακόμα κι όταν το αφεντικό τον προσβάλλει μπροστά σε πελάτισσες. Αλλο είναι να ειπωθεί καμμιά χοντράδα μπροστά σε άντρα πελάτη και άλλο μπροστά σε μία κυρία. Σήμερα το μεσημέρι το αφεντικό, ο κ. Κώστας, τον πρόσβαλε μπροστά σε μία κυρία. Ο Μάριος μόνο που δεν έκλαψε. Κατέβασε τα μάτια και έστριψε στα γρήγορα το πρόσωπο να μη φανεί το δάκρυ και η κοκκινίλα της ντροπής. Η κυρία έφυγε αλλά σε λίγη ώρα που πετάχτηκε για τσιγάρα πάλι, την είδε από μακρυά να του χαμογελάει, σαν νεράιδα έμοιαζε. Ο Μάριος δουλεύει στο εστιατόριο αυτό από μικρό παιδάκι. Στην αρχή έκανε θελήματα, μετά πήγε στρατό, ύστερα προβιβάστηκε σε γκαρσόνι. Είναι ορφανός από γονείς, σκοτώθηκαν σε ένα δυστύχημα, και μεγάλωσε με μια θεία φτωχειά. Τον έβαλε γρήγορα στη δουλειά, μετά το δημοτικό. Τον Μάριο, όποιος δεν τον ξέρει, μπορεί να τον περάσει για κουτό. Ολο ΝΑΙ λέει και όλο κοκκινίζει σαν κορίτσι. Και ό,τι και να του πεις χαμογελάει με ένα γλυκό χαμόγελο, σαν κοριτσίστικο κι αυτό. Ο Μάριος μια μέρα μου είχε πει ότι αν ήξερε ότι δεν θα πάει φυλακή, θα σκότωνε μερικούς ανθρώπους. Το αφεντικό του πρώτα πρώτα, που τον γάμησε μικρόν και τον γαμεί ακόμα κάπου κάπου και τώρα που μεγάλωσε θέλει να τον απολύσει γιατί έχει ξεχειλώσει ο κώλος του, λέει, και δεν τον γουστάρει πλέον. Θα πάρει άλλο ορφανό, κανένα ξένο μεταναστάκι φρέσκο, λέει. Να είναι και πιο σβέλτο, λέει. Εγώ τον ρώτησα αν του αρέσει να γαμιέται με το αφεντικό και άμα δεν του αρέσει γιατί κάθεται και να μη σκοτώσει γιατί θα τον πιάσουν και θα τον χώσουν μέσα. Ο Μάριος μου απάντησε ότι καλά, δεν θα σκοτώσει το αφεντικό αλλά μπορεί να σκοτώσει τη θεία του που αργεί να πεθάνει, να μένει μόνος του στο σπιτάκι της και ότι δεν του άρεσε να τον γαμεί ο κ. Κώστας αλλά το συνήθισε και δεν τον πείραζε, αλλά τώρα τον πειράζει, τι να έκανε μικρό παιδάκι ήταν και ήθελε δουλειά. Τον ρώτησα αν έχει γαμήσει ποτέ γυναίκα και μου είπε ότι ούτε μαλακία έχει τραβήξει ποτέ του, μόνο στο στρατό μια φορά πήγε σε πουτάνα αλλά τον κορόιδεψε, πήρε τα λεφτά και τον ξεπέταξε στα γρήγορα πριν προλάβει να το χώσει μέσα της ή τουλάχιστον δεν κατάλαβε τίποτα. Εγώ του είπα να βρει μια άλλη δουλειά να κάνει, εκείνος είπε θα το σκεφτεί. Και χωρίσαμε. Πήγα και αγόρασα ένα περιοδικό με πουτάνες μοντέλες και μαλακίστηκα μπροστά στον καθρέφτη του μπάνιου. Μια μέρα θα πάρω τον Μάριο να του δείξω να τραβάει μαλακία. Μπορεί να του συστήσω και τη Λίτσα την κομώτρια, καλό μουνάκι, περιποιημένο και πονόψυχο. Ο Μάριος είναι πιο μεγάλος από μένα αλλά μοιάζει μικρότερος. Οπως βγαίνω από το σπίτι, πέφτω πάνω της και θα της έλεγα να ανέβει δυο λεπτά σπίτι μου αλλά δεν είχα όρεξη να γαμήσω μετά τη μαλακία. Της λέω να πάμε για καφέ και μου λέει μόλις νυχτώσει να κλείσει το κομωτήριο επειδή λείπει η αφεντικίνα της. Νύχτωσε και έκλεισε το μαγαζί και καθήσαμε στο μπαράκι του Βασίλη απέναντι. Καθόμαστε συχνά εκεί αλλά ο Βασίλης είναι τάφος και τον εμπιστεύομαι. Της λέω για τον Μάριο, που δεν έχει γαμήσει ποτέ του αλλά όχι ότι τον παίρνει από το αφεντικό. Αυτά δεν τα καταλαβαίνουν οι γυναίκες και λένε όλους που τον παίρνουν αναγκαστικά πούστηδες χωρίς να εξετάζουν το λόγο και την ανάγκη. Ο Μάριος είναι πολύ πιο άντρας από πολλούς που το παίζουν κύριοι. Της Λίτσας της γουστάρει η ιδέα να τον ξεπαρθενέψει και μου το λέει ανοιχτά. Εσένα δεν θα σε πειράξει; με ρωτάει αλλά ξέρει ότι δεν θα με πειράξει επειδή δεν έχουμε δεσμό σοβαρό μια φιλία έχουμε για γαμίσι μονάχα. Η Λίτσα είναι καλή κοπέλα και περιποιητική. Εχει ωραία μαλλιά και φουσκωτά χείλια και γερό κορμάκι γυμνασμένο. Με σφιχτό κώλο απο το Καράτε. Της λέω να πάρουμε τον Μάριο στο σπίτι μου μόλις κλείσει το εστιατόριο και η Λίτσα συμφωνεί και πάμε και τον βρίσκουμε στις δέκα και μισή την ώρα που κατεβάζει τα ρολά και βγάζει τα σκουπίδια. Τον ρωτάω αν θέλει να έρθει σπίτι μου για ένα ποτό και λέει ότι είναι βρώμικος και να πάει να κάνει ένα μπάνιο να ξεβρωμίσει αλλά του απαντάω να έρθει να κάνει σπίτι μου γιατί το σπίτι του είναι μακρυά και θα αργήσει. Πετάει τα σκουπίδια στον κάδο, σκουπίζει τα χέρια μέσα στις τσέπες του και μας ακολουθεί. Ανεβαίνουμε με το ασανσέρ και έχει τα μάτια του κάτω, η Λίτσα τον κοιτάζει γλυκά, καλό σημάδι. Εγώ μένω μόνος μου και σπουδάζω ιατρική. Εχω καλό διαμέρισμα ρετιρέ γιατί οι γονείς μου είναι ευκατάστατοι. Ανοίγω την πόρτα και μπαίνουμε και βάζω τον Μάριο στο μπάνιο και σε λίγο στέλνω τη Λίτσα να του τρίψει την πλάτη. Ετοιμάζω ποτά και ξηρά καρπά στο τραπέζι του σαλονιού. Ολο το σπίτι είναι ένα μεγάλο δωμάτιο που τη μια γωνιά τη λέω σαλόνι και την άλλη κρεβατοκάμαρα και την άλλη γραφείο. Ο Μάριος βγαίνει με το μπουρνούζι που του έδωσα και πίσω του η Λίτσα. Είναι ντροπαλός και δεν φαίνεται να έγινε τίποτα. Καθόμαστε γύρω από το μικρό τραπέζι και ρίχνω την ιδέα να μάθει ο Μάριος να κάνει σεξ. Εκείνος ντρέπεται, δεν ξέρει πώς να το πάρει αλλά η Λίτσα του αρέσει και δεν λέει όχι. Εγώ λέω θα κάτσω εδώ στην πολυθρόνα και θα σας διατάζω τι να κάνετε και θα το κάνετε, εκείνοι συμφωνούν, η Λίτσα έχει ξετρελαθεί, της αρέσει η ιδέα αλλά και ο Μάριος. Της αρέσει πιο πολύ νομίζω το ότι θα τη βλέπω να γαμιέται. Αρχίζω με τη διαταγή να γδύσει ο ένας τον άλλο, πρώτα ο Μάριος τη Λίτσα γιατί εκείνος φοράει μονάχα ένα μπουρνούζι και είναι εύκολο να γδυθεί. Ο Μάριος είναι λίγο αδέξιος, η Λίτσα γαργαλιέται, δυσκολεύεται και με το σουτιέν, η Λίτσα λέει ότι αν το ήξερε δεν θα φόραγε σουτιέν και ξεραινόμαστε στα γέλια. Χαχανίζουμε όλοι μαζί σα χαζά και δεν έχουμε αρχίσει ακόμα να πίνουμε. Λέω να πιούμε κάτι εκείνοι ρωτάνε αν θα γδυθώ και εγώ αλλά λέω ότι θα γδυθώ αργότερα ίσως. Πίνουμε μια γουλιά και διατάζω να φιληθούν με το ποτό στο στόμα να χύσει ο ένας λίγο ποτό στο στόμα του άλλου. Την πρώτη φορά που δοκιμάζουν δεν πετυχαίνει αλλά τη δεύτερη το πέτυχαν καλά αν και το ουίσκυ στάζει πάνω στα βυζιά της Λίτσας και στο στήθος του Μάριου. Διατάζω να γλείψουν το ποτό καθένας απο το σώμα του άλλου και το κάνουν τέλεια. Διατάζω να βάζουν ποτό στο στόμα και να γλείφονται σε ολόκληρα τα σώματά τους και το κάνουν και αυτό. Εμένα μου αρέσει πολύ να βλέπω. Πρώτη φορά γίνεται αυτό και δεν ήξερα πόσο θα μου άρεσε. Διατάζω να γονατίσει η Λίτσα και να της γλείψει το κωλαράκι ο Μάριος μετά να γονατίσει ο Μάριος και να τον γλείψει η Λίτσα μετά να ξαπλώσουν και να γλειφτούν καλά καλά το 69 που λένε. Εχουν ανάψει για τα καλά αλλά το ότι τους βλέπω απο τη μια τους ανάβει και από την άλλη τους καθυστερεί. Εξακολουθούν να ντρέπονται κάπως. Ο Μάριος έχει ένα κάτασπρο κορμάκι έχει παχουλό στήθος αν και λεπτός, το δέρμα του φαίνεται απαλό, αν είχε βυζιά και δεν είχε πουλί θα ήταν σαν κορίτσι εντελώς. Ετσι όπως τους βλέπω θα μπορούσα να τους πάρω και τους δύο αν και δεν μου αρέσουν τα αγόρια αλλά το σώμα μου έχει αγριέψει και με το ζόρι το κρατάω καθισμένο στην πολυθρόνα. Τους διατάζω να συνεχίσουν μόνοι τους, λέω στη Λίτσα να κάνει ό,τι ξέρει να κάνει τόσο καλά και μαζί μου αυτό που έχει κάνει τόσες φορές μέχρι τώρα και η Λίτσα δεν έχει καμμιά αντίρρηση. Ο Μάριος είναι σαν υπνωτισμένος όλο αχ και αχ είναι βογγάει σαν κοπέλα. Τον διατάζω να προσέξει να μην χύσει πριν του δώσω εντολή και με ρωτάει πώς να το πετύχει αυτό που του έρχεται συνέχεια. Του λέω ό,τι κάνω και εγώ να σκέφτεται κάτι άσχετο να στρίβει το κεφάλι του να κρατιέται συνέχεια. Το πράγμα πάει πολύ καλά έχει περάσει πάνω από μισή ώρα κιόλας και τον λυπάμαι είναι και η πρώτη του φορά και διατάζω τώρα χύσε! Δεν μπορούσα να φανταστώ τόση λύσσα και τόσες κραυγές ευχαρίστησης. Εγώ ποτέ μου δεν έχυσα έτσι και η Λίτσα δικαίως το ευχαριστήθηκε ιδιαιτέρως. Πετάω τα ρούχα μου και πέφτω πάνω της να το ευχαριστήσω κι άλλο το κορίτσι με τη χρυσή καρδιά και το γλυκό μουνάκι. Διατάζω τον Μάριο να καθίσει στην πολυθρόνα είναι η σειρά του να βλέπει. Εκείνος κάθεται και πίνει λίγο ποτό αλλά όχι για πολλή ώρα γιατί ξανακαβλώνει και έρχεται κοντά μας να τριφτεί. Εγώ έχω παίξει αρκετά με τη Λίτσα και λέω να παίξω και με τον Μάριο ήρθε φαίνεται η ώρα για μια καινούργια εμπειρία. Διατάζω την Λίτσα να γονατίσει και τον Μάριο να ξαναγαμήσει τη Λίτσα από τον κώλο αυτή τη φορά και εγώ του χώνω τον πούτσο μου βαθειά ο κώλος του είναι φωτιά και σφιχτός καλύτερος από γυναίκας και πιο βαθύς και άνετος ήξερε τι έκανε ο κ. Κώστας. Η Λίτσα δεν ξέρω αν το κατάλαβε αλλά δεν έδειξε τίποτα. Χύνουμε μια μαζί όλοι και είναι ένα όνειρο. Μόλις συνερχόμαστε ξαναπίνουμε λίγο και τρώμε μερικά φυστίκια Αιγίνης και γελάμε είμαστε πολύ ευτυχισμένοι. Στο σαλόνι έχω ένα χαμηλό καρεκλάκι και λέω στον Μάριο να καθήσει ξαπλωτά κάπως και την Λίτσα να καθήσει πάνω του με την πλάτη στο στήθος του και να την πάρει από πίσω ξανά και εγώ χώνομαι στο μουνάκι της. Αν δεν είχε την ψωλάρα που έχει ο Μάριος δεν θα το πετυχαίναμε καλά αλλά ευτυχώς έχει μια όμορφη και μακριά πούτσα. Ξαναδοκιμάζουμε στο μουνάκι της και οι δυο μας αυτή τη φορά χωρίς να αλλάξουμε θέση και αυτό είναι τέλειο. Η Λίτσα βογγάει από χαρά και νομίζω ότι σπάνια μια γυναίκα έχει ευχαριστηθεί τόσο στη ζωή της. Ξαναχύνουμε μετά απο διαταγή μου και νιώθουμε ένα υπέροχο ξαλάφρωμα και πέφτουμε ξεθεωμένοι ανάσκελα στο πάτωμα. Το καλοριφέρ είναι αναμμένο αλλά είναι χειμώνας και καλό είναι να προσέχουμε και την υγεία μας. Φέρνω κουβέρτες και κουκουλωνόμαστε και χαϊδευόμαστε τρυφερά αδιακρίτως και οι τρεις μας απο κάτω τους. Πίνουμε λίγο ακόμα λέω να κάνουμε ένα μπανάκι και να πάμε για σουβλάκια. Το σκέφτομαι σοβαρά για τον Μάριο είναι κρίμα να χαραμίζεται στο εστιατόριο, το λέω δυνατά να σκεφτούμε τι μπορεί να κάνουμε γι αυτόν και η Λίτσα προσφέρεται να τον φιλοξενήσει απο δω και πέρα. Εγώ λέω ότι μπορώ να πω στο θείο μου να του δώσει δουλειά στο μαγαζί του. Εχει μαγαζί με γυναικεία εσώρουχα. Μετά τα σουβλάκια χωρίζουμε και γυρίζω σπίτι μόνος. Μέχρι πριν από λίγο διάβαζα με μεγάλο κέφι. Προβλέπω να περάσω φέτος μια όμορφη χρονιά. Οταν το σώμα είναι χορτάτο το μυαλό αποδίδει καλύτερα. Η Λίτσα είναι καλό κορίτσι και δεν πιστεύω να μου κάνει χαλάστρα.

posted by FOIBOS, Friday, January 27, 2006, 3:59 AM

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

η κομμώτρια η Λίτσα

Ο μικρός Καρβασαράς

σε άφησα να

το πρωινό ξύπνημα

Η Νύμφη του Αμβρακικού

η ακτινογραφία

βγαίνω τα βράδια

Ακαρνανία: ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ